lauantai 5. syyskuuta 2009

Bode raunioilla

Bode pääsi piiiitkästä aikaa mukaan treeneihin. Siis sellaisiin, missä on muitakin mukana, keskenäänhän me ollaan kyllä treenailtu.

Haku- ja rauniotreenitauon aikana Bode on opetellut ilmaisua. Kallistuttiin nyt kuitenkin haukun puolelle, kun rullan kanssa ei oikein päästy eteenpäin (mun tietämättömyyttä/laiskuutta). Bodella on vaan vähän paha tapa jumittua tiettyihin rutiineihin ja tiukasti. Nyt se on päättänyt, että hauku-käsky pitää tulla tietyllä äänensävyllä ja tiettyyn tapaan ja minä olen lähestulkaan ainoa, joka osaa antaa käskyn oikealla tavalla.

Siispä treeneissäkin päädyttiin tekemään niin, että minä annoin käskyn ja muut palkkasivat. Kati kyllä taisi saada pojan haukahtamaan kertaalleen tai jopa parikin, että kyllä se siitä. Ilmaisua ei edes yritetty kuin ensimmäisellä maalimiehellä, ettei tule liian vaativaa treeniä, muut kaksi maalimiestä palkkasivat suoraan vaatimatta haukkua. Tai kaksi ja puoli, kun toisesta piilosta Bode löysi äidin ja lapsen ;-) Kiva, kun on välillä eri kokoisia ja näköisiä maalimiehiä!



Kamera mulla oli kyllä mukana, mutta se jäi reppuun, kun lähdettiin Boden kanssa radalle. Muutaman kuvan nappasin pikaisesti ennen autoon menoa, kun kaikki ukot oli jo löydetty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti